4 Ocak 2015 Pazar

AFRICA BRONZER



2015’in ilk postuyla merhaba birbirinden güzel okurlarım benim.


Görmeye alışkın olmadığınız ürünleri sizlere sunmak daha da ilgi çekici olacağını düşündüğümden Africa Bronzerı sizlere tanıtmak istedim.

“Makyaj koleksiyonumun en işlevsel göz bebeği” olarak tanımlamakla ne kadar haklı olduğumu göreceksiniz.





İçerisinde üç farklı renk bulunduran Africa Bronzer aynı zamanda minik ışıltılara da sahip.Ancak bu ışıltıyı yüzünüze yansıtmak sizin elinizde.Nasıl mı? Şöyle ki ; uygulama şeklinize ve uyguladığınız bölgeye göre değişiyor.

Göz kapağınıza far görevi görmesi adına bu üç rengi de  uygulayabilirsiniz. Pigmentasyonu müthiş ve ışıltılı bir sonuç elde etmiş olursunuz.Bronz rengi far fırçama alıp göz kapağımın katlanma bölgesine uygulayarak güzel bir geçiş görevi görüyor veya natural bir göz makyajının baş yapıtı.

Asıl görevi olarak adından da anlaşıldığı üzere bronzer görevini başarılı bir şekilde tamamlıyor.Açılı bronzer fırçanızı yalnızca bronz-kahve ağırlıklı bölgeye dokundurur iseniz yüzünüze dengeli sıcaklık ve renk katmış olursunuz.Korkmayın sıfır ışıltı. Pigmentasyon yine müthiş.

Allık fırçanızı ürünün tamamında hafifçe gezdirdikten sonra yanaklarınıza hafif dokunuşlar yaptığınızda doğal allık görevini de tamamlamış bulunuyor bu işlevsel ürün.





Ürünün içinden bir de pembe minik bir  fırça çıkıyor.
Ambalajını Benefit’in allık ve bronzerlarının ambalajına benzetiyorum.Ancak Africa Bronzer  bazı ürünlere leopar deseniyle  tam anlamıyla muadil.




İlki en sevilen markalardan biri olan Too Faced’in Leopard Love isimli tatlılık abidesi paleti.


Bir diğeri ise yine Too Faced markasına ait Pink Leopard isimli bronzer.



Daha ulaşılabilir muadil örneği ise NYX markasına ait Tango With Bronzing.


 


8 gr olan bu ürünü uzun süredir kullanıyorum ve hala dibini görmedim neyse ki.Tekrar satın alacağım vakit bulamamaktan korkuyorum.Leoparı daha önce hiç bu kadar sevmemiştim.
Nereden satın aldığımı sorduğunuzu duyar gibiyim.Daha fazla meraka sokmadan söyleyeyim :)

İnstagram hesabından kozmetik satışı yapan,kazancının tamamını da birbirinden tatlı hayvanlara bağışlayan Funda Hanım’dan satın aldım.Verdiği her emeği teker teker takdir ediyorum buradan .Hesaba buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.



Tiny Bow’u instagramdan takip etmeyi unutmayın lütfen.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder