18 Aralık 2014 Perşembe

LİP BALMLARIN KRALİÇESİ



Siz güzel okurlarımla paylaştığım “Tepeden Tırnağa Sonbahar-Kış” adlı ilk yazımda dudak bakımının ne kadar önemli olduğunu vurgulamıştım.Eğer okumadıysanız buraya tıklayarak hemen okuyabilirsiniz.


Lip balm bağımlılığım var diyebilirim.Her gördüğü lip balmı almak isteyen birisi olarak yalnız olmadığımı düşünüyorum.Bu nedenle keyifle ve ihtiyaçla okuyacağınız bir yazı...

Gerek kokuları,gerek ambalajları,gerek ise sevimlilikleri cezbediyor sanırım.Fakat aralarında bir tanesi var ki tam anlamıyla süper kahraman.Her yönüyle onca lip balmlarımın arasından benden tam not alan “Nuxe Baume Lévres Ultra Lip Balm”.Adı üstünde lip balmların kraliçesi.




Ambalajından başlayacak olursam 20.yılına özel tasarlanan ambalajını çok beğendim.Pembe,beyaz,turkuaz,sarı gibi renkli kapak seçenekleri mevcut.Ambalajının cam olması ayrı bir artı benim için.+





Kıvamı oldukça yoğun. Lip gloss tarzı yapış yapış,fazla ağır ürünler beni oldukça rahatsız eder, kullanamam.Sürersem de beş dakikadan fazla durmaz silerim.Garip bir şekilde bu lip balm koyu kıvamına karşın beni hiç rahatsız etmedi aksine iki kat sürmeyi daha çok seviyorum.En güzel yanlarından biri de rujun altına kolaylıkla kullanılabiliyor.Geceden sürdüğümde ise dudağıma sürülen ürünün sabaha kaldığı görülmemiştir fakat Nuxe Lip Balm sabah da dudağımda idi. ! Hemde dudağım inanılmaz yumuşamış,neme doymuş vaziyette.




15 gramlık bu ürünün uzun süre bitmeyeceğinden eminim.
Hoş kokusuna gelince tam bir portakallı kek.İnsanın yiyesi geliyor.Çoğu lip balmların başına geldiği gibi,bu çok normal.




İçeriğinde ise akasya balı,shea yağı,bitkisel yağlar,greyfurt esansı bulunuyor. Nuxe ürünlerine güvenimiz tabi ki sonsuz fakat yine de bu ürünün koruyucu madde,mineral yağ,renklendirici,suni parfüm,hayvansal madde ve paraben içermediğini belirtmek isterim.Korkmadan ailecek kullanabileceğiniz bir ürün.





Eğer siz de bu ürüne sahip olma şansını yakalamak  istiyorsanız instagram hesabımı takibe alıp sürprizlerimi beklemeniz yeterli. 

instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder