10 Aralık 2014 Çarşamba

BORDOYU HİSSET



Bu post biraz sohbet,biraz günlük kombin biraz da dehşet ötesi güzel bir ruj içerir bilginize...

Sizlerle günlük kullandığım kombinleri paylaşmaktan inanılmaz derecede mutluluk duyduğumu fark ettiğim an dedim ki kendi kendime “Çiğdem neden günlük kombinlerinden paylaşmaya devam etmiyorsun?” Sonra ise “Ama kozmetik bağımlılığımın gerektirdiği gibi ürün de yorumlamak istiyorum bir yandan.” diye geçirdim aklımdan.Yine kendi kendime “O halde her kombinin sonuna kombine yaraşır ürünü iliştiriver ne olucak” dedim. İyi ki de demişim diye düşünüyorum.Yeni yeni somutlaştırdığım bu apayrı dünyamda yol gösterici ilerleyişler oluşturmuş olacağım böylelikle.Hemen başlayalım o zaman.




Geçen sezon aldığım bu kabanı bayılarak kullanıyorum. “Frenchwoman” diye adlandırılan Fransız kadınları gibi hissettiriyor bana bu kaban.



Yaraşır şapka ve eldiven ile tamamlanınca enfes bir görünüm çıkıyor ortaya.Rengi zaten sıcacık hissettiriyor.Tabii kendisi de. Fiyonk detaylarına benim adıma şaşırmadınız herhalde :) Adım üzerimde "Tiny Bow"...



Eğer yaşadığınız şehirde Forever New mağazası bulunmuyorsa hiç dert değil .Benim gibi online alışveriş hizmeti ile bu kabanı bulamasanız da benzer ürünleri edinebilme imkanınız var.




Hoş detaylara sahip bu kabanın önüne başka bir detay geçmemeli o yüzden düz bir kazak tercihim.

Günlük hayatımda pantolon rahatlığına düşkünüm itiraf ediyorum.
Çanta ise bordonun siyaha çalan tonu...




Düz siyah pantolon tercih ettiğim zamanlarda bu bordo bootielerimi kullanıyorum.Elbiselerle de hoş duruyor.Geçen yıl Hotiç mağazasından satın almıştım fakat aynı ayakkabı bu sezon Twist markasında da mevcut :)


-Note Cosmetics Blue Raspberry-

Gelelim “dehşet ötesi güzel” diye tabir ettiğim ruja...
Her tarzda yerini bulduğunu düşündüğüm bu ruju koleksiyonuma ekleyeli çok oldu.


Klasikleşmiş olan bu renkteki ruj nasıl olur da hem bu kadar dayanıklı hem dudağı kurutmayan hem de rengini tam verebilir.Islak bitişli ve çok hoş kokulu bir ruj.Ürün bilgisini incelediğimde rujun içerisinde macadamia yağı ve shea yağı var olduğunu öğrendim.

Note Cosmetics ürünleri piyasaya sürüldüğü an merakla alıp denemiştim birçoğunu.Hepsi de göz bebeğim oldu.Paraben içermemesi ve dermatolojik olarak test edilmiş olması güzel ayrıntılardan biri.



ALL dergisi kasım ayı sayısında rastladığım Müjde Uzman'ın bu mükemmel makyajını siz de bu ruj ile yapabilirsiniz.


Sizin beğendiğiniz rujlar hangileri? 

Kaban:FOREVER NEW
Kazak:MANGO
Pantolon:MUDO 
Bot:HOTİÇ
Eldiven-Şapka:MUDO
Ruj:NOTE COSMETİCS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder