4 Aralık 2014 Perşembe

MİNNAK YVES ROCHER AİLEM




Siz güzel okurlarıma sabırsızlıkla yazmak istediğim bu yazımda koleksiyonumda severek yer verdiğim minnak yves rocher ailemi tanıtacağım.Yves Rocher ile olan ilişkim mükemmel.Her ürününü bayıla bayıla kullanıyorum.Kozmetikten bakım ürünlerine,kokularına kadar hepsi harika.Umarım alışveriş listenize,kafanızdaki soru işaretlerine ve en önemlisi cildinize hafif de olsa dokunabilirim.Ama önce şunu belirtmek isterim ki her ürün her farklı cilt tipinde ve kişide farklı etkiyi yaratabilir.Ama burada amacım genellemelerle herkese ya da cilt tipim ile aynı cilde sahip okuyucularıma yardımcı olabilmek.Ben kurudan karmaya bir cilde sahibim.Ama genellikle kuruluk ağır basar.
 







Bu aileyi üç üründen oluşturdum.Hepsi de birbirinden güzel kokulara sahip.İlk cezbedici noktaları da bu zaten.Gelin tek tek inceleyelim.


APRICOT FRUITY SCRUB



Ünlü kayısılı peelingi duyan,okuyan ve gören elbette çoktur.Öncelik vaat ettiği aydınlık bir cilt.Cildi hem pürüzlerden temizleyen hem nemlendiren hem de aydınlatan mucizevi bir ürün arayışındaysanız işte ta kendisi.



İçerisindeki minik tanecikler sizi hiç korkutmasın.Açıkçası ben de ilk kullanımda korktum fakat herhangi bir irritasyon ile karşılaşmadım.Kullandığımdan beri sorunlu alın bölgemdeki pürüzler azalmaya başladı hafif de olsa.Aydınlık bir cilt  hemde gözle görülür şekilde...Miss gibi kokan bu peelingi nasıl mı kullanıyorum? İki günde bir hafif nemli cildime nazikçe dairesel hareketlerle uygulayıp daha sonra duruluyorum.İşte bu kadar ! Sonuç ise gerilmemiş,nemlendirilmiş,yumuşacık bir ciltmiş J
Kullandıkça cildinizin sağlıklı bir ışıltıya sahip olduğunu görebilirsiniz.

CRANBERRY COOLING EFFECT MASK


Fransızca olan isminden de anlaşılacağı üzere kızılcığın ferahlatıcı etkili maskesi.Cildi ölü hücrelerden temizleyip aynı zamanda cilde ışıltı kazandıran bir maske.Benim cildime ışıltı kattığı kesin.Yukarıda bahsettiğim peelingi tek başına kullanırken cildimde sağlıklı bir ışıltı oluştuğunu farkettim ancak bu maskeyi de rutinime dahil edince o ışıltı daha da gözle görülür hal aldı.

Köpürmeyen, jel kıvamında ,yine harika bir kokuya sahip ve hafif kısacası tam benlik bir maske.En önemlisi de durulanması kolay.Kullanımı tüpün üzerinde de yazdığı gibi en fazla üç dakika bekledikten sonra duruluyoruz.O ferahlığı hissediyor muyum? Evet...
Ürünü sizin için fotoğraflerken yememek için zor tuttum kendimi.Çünkü resmen meyveli jelibonun biraz akışkan hali :)
PINK GRAPEFRUIT VITAMIN FACE MIST


Fresh bir cilt için kullanılan greyfurt özlü bu ürünü makyajdan önce yüzümüze sıktığımızda makyajın kalıcılığını arttırabileceğini vaadediyor.Makyajdan önce denemedim ancak peeling ve maske sonrası cildime fıstlattığımda minik minik damlacıklar cildim tarafından beş dakika içinde emildi.Anlık ferahlık tabii ki hissettim ancak aşırı taze,yenilenmiş hissi olmadı.Yaz aylarında daha işlevsel olacağını düşünüyorum.
Sizler de bu ürünlerden kullandınız mı? Kullandıysanız  yorumlarınızı aşağıdaki yorumlar bölümüne bırakın lütfen merakla bekliyorum.Son olarak Yves Rocher markasına ait diğer ürünleri de incelememi isterseniz belirtin lütfen.
Bana ulaşmayı unutmayın.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder